Hetetokter.

Anonym
Tirsdag 2. feb. 2010 14:46

Jeg er 61 år og gikk på hormontabletter i flere år. Sulle sist sommer begynne å trappe ned. Gikk over til en tablett annen hver dag. det gikk fint. etterhvert sluttet jeg helt og det gikk også fint. Merket veldig lite. Men så etter noen mndr. samtidig som jeg fikk en infeksjon i lungene kom hetebølger jeg aldri hadde hatt maken til. Mest om natta men også morgen og kveld. Jeg føler meg feberhet og det varer nok noen minutter. Det føles lenge. Dette ødelegger nattesøvnen og jeg ligger like mye oppå dyna som under. Vi har vinduet oppe på soverommet så det er temmelig kjølig. Jeg har aldri vært plaget av mangel på nattesøvn før, og jeg synes det var rart at dette skulle dukke opp samtidig med infeksjonen. Den er jeg for lengst kvitt, men ikke hetetoktene. Det er et problem, og jeg nærmer meg 62, så jeg finner det merkelig. Noen som vet råd ??

Emmy

Anonym
Onsdag 8. jan. 2014 12:57
Anonym
Mandag 24. feb. 2014 20:32

hei! Forstår veldig godt. Jeg er 61 år og har brukt Livial i 5 år - og bestemte meg for å slutte pga. dårlighud/kviser som jeg har aldri hatt før. Jeg sluttet på dagen for 4 uker siden. Huden min er mye bedre men nå har jeg fått hetetoktene tilbake ca. 3 -4 ganger i timen med mye svetting osv + nattesvetting/dårlig sovn. Jeg er i full jobb som lærer - og synes det er veldig tøft. Jeg har ingen hjelp å tilby deg - men mye empati! Du er ikke alene.